lunes, 18 de junio de 2012

V.DEBAKO ITXASMILA-IGERIKETA ZEHARKALDIA



2012 ko Argazkiak - Fotos 2012
https://picasaweb.google.com/102412374950628908627/VDebakoItxasMila#

Mila esker danoi - Gracias a todos!


Ongi etorriak V.Debako Itxasmila Igeriketa Zeharkaldira!!!!

 2012 ko Uztailak 7 an, Debako V.Itxasmila Igeriketa Zeharkaldia antolatu dugu , Itxasmilak aurreko urtean egin genuen moduan Esklerosi Anitzaren Fundazioarekin  "Busti Zaitez" kanpainarekin  bat egingo du. Esklerosi Anitza duten pertsonekin solidaritate eta sozial sentsibilizazio ekintza da. Kanpainaren helburuak hauek dira:

-Gaixotasun sendaezin honek, gazte pertsonei eragin dien eta sortarzten duen arazoa gizarteari jakinaraztea eta sentsibilizatzea.

-Euskadiko esklerosi anitzaren fundazioak errehabilitazio zerbitzuak finantziatzeko beharrezkoa den dirua lortzea eta Debako itxasmilak hori lortzea du helburu.



V.DEBAKO ITXASMILA IGERIKETA ZEHARKALDIA


 14 urtetik gora 1852 m
11-14 urte bitartean 500 m
11 urtetik behera 150 m








Antolatzaileak: Deba Itziar Xtrem Triatloi Taldea, Urbat Igeri Taldea Debako Udalaren laguntzarekin

 


Tokia: Lugar:


Debako Hondartza. Playa de Deba.


Data: Fecha:

2012 ko Uztailak 7 ,7 de Julio del 2012




Ordutegia eta ibilbidea: Horario y recorrido:


Irteera eta helmuga Debako Hondartzan izango dira. Las salidas y las llegadas se realizarán desde la playa de Deba.




* 10 etan 11 urtetik beherako umeak aterako dira. A las 10 saldrán l@s nin@s menores de 11 años.(150 m)


* 10:15 etan 11-14 urte arteko igerilariak aterako dira. A las 10:15 saldran l@s nadador@s de entre 11-14 años.(500 m)


* 11:00 etan gizonezko eta emakumezko kategoria absolutuari hasiera emango zaio. Kategoria hauentzako ibilbidea 1 itsas miliakoa izango da (1852 m inguru).


* 11:00 horas se dará la salida a las categorías masculina y femenina absolutos; El recorrido para estas categorías será 1 milla náutica (aproximadamente de 1852 m).






 Izen ematea- Inscripciones

14 urtetik gora ; A partir de 14 años


10 euroko diru sarketa egin honako kontuan, 2101 0034 71 0126756840 (KUTXA) eta e-maila bidali debatriatloia@gmail.com era datu pertsonalekin eta REF:IGERInotarekin. Ez bada e-mailik bidali proba egunean diru sarketa zihurtagiria aurkeztu beharko da. Proba egunean 10:00 - 10:30 bitartean izena eman ahal izango da 12 eurotan.




Ingreso de 10 euros en la cuenta 2101 0034 71 0126756840 (KUTXA) y e-mail a debatriatloia@gmail.com con los datos personales y la referencia REF:IGERI . Si no se ha mandado el e-mail el dia de la prueba se deberá presentar el justificante de ingreso. El dia de la prueba se podra inscribir de 10:00 a 10:30 al precio de 12 euros.

14 urtetik behera; Por debajo de los 14 años


Dohanik egunean bertan 09:00-09:45 etara. Gratuito el dia de la prueba de 09:00-09:45.


 Sailkapena eta Garaikurrak: Clasificación y Trofeos:




* Txapela +Trofeoa+Oparia probaren irabazleari ( Gizon eta emakume),. Lehen 3 sailkatuak trofeoa/ Txapela +Trofeo+Regalo  para el vencedor de las prueba ( Hombre y mujer) en categoría masculina y femenina, los 3 primeros trofeo.


*Saria Debako lehen gizon-emakumeari eta taldeko lehenari / Trofeo para los primeros clasificados de Deba masculino y femenino y primero del club.




*Partaide guztiek  Esklerosi Anitzaren alde egingo den zozketan parte hartuko dute, bertan hainbat operai zozketatuko dira /Todos los participantes de la prueba participaran en el sorteo que se celebrará a favor de la Fundación de Esclerosis Multiple disfrutarán de un completo lunch.













*Garaikurren banaketa eta zozketa 13:00 inguruan izango da Ondar Gain tabernaren atzean


*La entrega de trofeos se hará alrededor de las 13.15 horas detrás del Bar Ondar Gain.

Lehenik barkamenak eskatu behar denborak lehenago ez argitaratzeagatik, hurrengo urtean alderdi hau hobetzeko asmoa daukagu.Dena dela  mila esker guztioi parte hartzeagatik eta hurrengo urterarte.

 Primeramente pediros perdon por no haber publicado antes los tiempos, tenemos la intención de mejorar este aspecto en la edición del año que viene. De todas formas gracias a tod@s por participar y hasta el año que viene.








1 comentario: